سوالات متداول

لطفا قبل از ارسال پیام به ما سوالات متداول را بخوانید.

سفارش ما چه زمانی ارسال می شود؟

تا قبل از ساعت 10 صبح اگر سفارش ثبت شود همان روز سفارش یا یک روز بعد با پست پیشتاز ارسال خواهد شد در غیر اینصورت به روز کاری بعدی موکول خواهد شد.

گارانتی و خدمات چگونه است؟

تمامی کالا های بدون گارانتی شرکتی از زمان تحویل شرکت پست به مشتری دارای 72 ساعت مهلت تست می باشند در صورت هرگونه مشکل سخت افزاری، ظاهری و فنی و همچنین قطعاتی مثل لوازم جانبی شارژر و کابل، آن کالا و قطعه عودت داده می شود.(هزینه ارسال به ما توسط مشتری داده می شود) در غیر این صورت و در زمان پس از مهلت تست فروشگاه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

بدیهی است هرگونه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری از جانب خریدار مشمول این طرح نمی باشد.

ضمنا اگر کالا دارای گارانتی شرکتی باشد آن کالا را مشتری باید از شرکت گارانتی کننده پیگیری کند.

پیگیری سفارشات چگونه است؟

معمولا اکثر سفارشات توسط شرکت پست ارسال می شود شما می توانید در ساعات کاری عصر با پشتیبانی ما در تماس باشید و کدرهگیری خود را از ما دریافت نمایید.

یک ایمیل برای ما بفرستید

تلفن های تماس:

تلفن : 09171071301

فرم ثبت تماس یا شکایت